15 عادت بدی که در تمیز کردن آن ها را نباید انجام دهید| سری دوم
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

ذخیره محصولات پاک کننده به اشتباه
سطل محصولات تمیز کردن
صنوبر / Letícia Almeida
آیا نیمی از زمان تمیز کردن خود را صرف یافتن پاک کننده ها و ابزارهای مناسب می کنید؟ این عادت بدی است که تغییر آن آسان است.

وسایل تمیزکاری مورد نیاز هر منطقه از خانه را با هم جمع کرده و آنها را در نزدیکی محل نگهداری کنید. تمیز کننده های حمام را می توان در یک جعبه پلاستیکی کوچک قرار داد و آنها را روی یک قفسه یا زیر سینک ظرفشویی قرار داد. اگر حمام طبقه بالا و طبقه پایین دارید ، دو سبد لوازم تهیه کنید.

برای لمس سریع محصولات و ابزارهای گردگیری و تمیز کردن مبلمان را با هم نگه دارید. و مطمئناً کلیه محصولات لباسشویی باید با خیال راحت در اتاق خشکشویی نگهداری شوند.

09
از 15
احتکار غذا در یخچال
یخچال کامل
صنوبر / Letícia Almeida
اگر می دانید که خانواده شما از پس مانده های آن متنفر هستند ، پس چرا خود را به سختی در یخچال نگه دارید؟ اگر قرار نیست به سرعت از غذا استفاده کنید ، فقط کافی است جلو بروید و آن را بیندازید. مواد غذایی که به صورت نامناسب ذخیره شده اند باعث رشد کپک و باکتری می شوند و تمیز کردن یخچال را بسیار بزرگتر از آنچه که لازم است انجام می دهد.

10
از 15
رختخواب را ترک کردن
تخت ساخته نشده
صنوبر / Letícia Almeida
حتی اگر بقیه اتاق خواب مرتب و تمیز باشد ، تختخواب غیر ساخته شده آن را بهم ریخته نشان می دهد. فقط مرتب كردن تخت هر روز صبح عادتی است كه باعث می شود بقیه اتاق (و شاید كل خانه) منظم باشد.

با انتخاب تختخواب هایی که به راحتی پخش می شوند ، کار را ساده کنید. تهیه تختخواب با روکش راحتی و شمشیر بالش بسیار راحت تر از تختخواب با بالش های آشفته است.

11
از 15
دستورالعمل ها را نمی خوانید
خواندن برچسب محصول
صنوبر / Letícia Almeida
آیا تا به حال مجبور شده اید که کاری مانند تمیز کردن کف صابون از کاشی را دوباره انجام دهید زیرا پاک کننده کار نمی کند؟ شاید شما دستورالعمل ها را نخوانده باشید.

بیشتر پاک کننده ها فوراً کار نمی کنند و به کمی وقت نیاز دارند تا مواد بتوانند خاک را تجزیه کرده و آنرا بلند کنند تا به راحتی پاک شود یا شستشو شود. 30 ثانیه به خواندن دستورالعمل ها اختصاص دهید تا از 30 دقیقه اسکراب اضافی جلوگیری کنید.

12
از 15
با استفاده از تمیز کننده های خشن
پاک کننده های خشن
صنوبر / Letícia Almeida
درست مثل استفاده بیش از حد از مواد پاک کننده می تواند یک عادت بد باشد ، استفاده از پاک کننده ای که برای کار خیلی سخت است نیز اشتباه است. اگر نظافتچی از بین برود یا خطراتی را برای حیوانات خانگی و خانواده شما ایجاد کند ، می توانید بیش از سود آن صدمه بزنید.

یک مثال خوب سفید کننده کلر است. در حالی که ضد عفونی کننده خوبی است ، پاک کننده آلودگی و آلودگی خوبی نیست و بخارات آن می تواند سمی باشد. همیشه از ملایم ترین محصولات تمیز کننده مورد نیاز برای تولید نتیجه استفاده کنید.

13
از 15
آخرین گرد و غبار هنگام تمیز کردن
گردگیری یک سطح
صنوبر / Letícia Almeida
قبل از اینکه جارو برقی بکشید ، با پاک کردن گرد و غبار کمی از خودتان صرفه جویی کنید. یک اتاق باید از بالا به پایین تمیز شود تا گرد و غبار روی زمین بریزد تا جارو شود یا جارو برقی شود.

و به یاد داشته باشید که چگونه یک دستمال ضد عفونی کننده نمی تواند به طور موثری کل حمام را تمیز کند؟ در مورد گردگیر یکبار مصرف هم همین طور است. اگر از زمانی که گرد و غبار گرفته اید مدتی طول کشیده است ، هنگامی که خاکی خاکستری پاک می شود یک گردگیر تمیز بگیرید. شما دیگر گرد و غبار را به دام نمی اندازید ، فقط با یک گردگیر غبار آلوده آن را هل می دهید.

14
از 15
کارها تکمیل نمی شوند
کارها را ناتمام گذاشتن
صنوبر / Letícia Almeida
همه ما دچار وقفه می شویم ، اما سعی کنید کاری را که شروع کردید کامل کنید. اگر صفحه اتو را بیرون آوردید ، تا پایان تمام اتو کردن ، برای یک وقفه در شبکه های اجتماعی متوقف نشوید.

اگر فقط 15 دقیقه وقت برای تمیز کردن دارید ، با از بین بردن بی نظمی و قرار دادن وسایل در محل مناسب شروع کنید. سپس اگر کنار گذاشته شوید ، می توانید بعداً برگردید تا تمیز کردن عمیق تری را انجام دهید.

15
از 15
منتظر بمانید تا کار تمیز کردن طاقت فرسا باشد
منتظر جمع شدن درهم و برهمی
صنوبر / Letícia Almeida
به تعویق انداختن تمیز کردن و انتظار تا زمان طاقت فرسا شدن کار ، یکی از سخت ترین عادت های بد برای ترک آن است. بسیاری از ما نمی توانیم با یک فاجعه روبرو شویم و به راحتی از آن تا حد ممکن جلوگیری می کنیم.

اما اگر شما و خانواده خود هر روز کمی نظافت انجام دهید ، مانند بارگیری و خالی کردن ماشین ظرفشویی ، اتمام لباس های شسته شده و تمیز کردن یک یا دو اتاق ، پس تمیز کردن کل خانه چندان طاقت فرسا نخواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: